Söndag

När man äntligen har sin första lediga helg på tre veckor så vaknar man på lördagen med halsont och bihålorna helt igen svälda!!! Här har man gått hela hösten och vart mallig över att man har klarat sig från alla förkylningar och så slår den till när man minst anar de!! Så idag har jag legat ner bäddad i soffan och tittat på One Tree Hill - första säsongen!! Ringde pappa så klart eftersom det är hans dag, han hade inte vunnit något på triss lotterna jag gett honom tyvärr!! Sen pratade jag en bra stund med min svägerska och kollade så allt var bra med den lilla familjen!! Ludvig har börjat gå upp i vikt nu sakta men säkert!! Hoppas de får komma hem till nästa helg och att jag har blivit frisk så jag kan få träffa lilla prinsen då! För just nu e jag nog inte välkommen i närheten av honom!! Längtar tills jag får hålla honom för fösta gången!!
Nä nu blir de lite te och sen en tidig kväll för i morgon e de jobb igen!!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

stackare som blivit sjuk :(

2008-11-09 @ 21:20:09
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars dej som e sjuk. Jag kan förklara för dig sen om vad som hänt o så. (hemskheten). Kramar i massor

2008-11-09 @ 21:57:00
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0