Haft total blogg torka!!!

Har verkligen inte haft någon lust att skriva senaste tiden och ändå har det hänt en del!! Förra tisdagen träffade jag Ludde för andra gången (nu tre veckor gammal) och satt med honom i famnen och njöt hela tiden!! : ) Samtidigt på jobbet så var hela Åhléns huset utrymt eftersom det var bombhot mot en bank i närheten!! Kl 15 åkte jag in och jobbade fast de var min lediga dag!! Sen jobb,jobb,jobb,fredag hämtade jag ut min nya mobil och sen var det helg och jag var hel ledig! Så skönt!! På lördag åkte jag , mamma och syrran till Stockholm för att titta på musikalen Footloose!!! SÅ BRA!!!!!! Fick de när jag fyllde år!!! Och de som känner mig vet att jag älskar musikaler!! Om jag hade kunnat sjunga något sådär så hade jag inte jobbat som säljare, helt klart!! Men nu var de syrran som fick sång talangen så jag kämpar vidare på Åhléns! Söndag började snöstormen så jag höll mig inom hus förutom en liten snabbis till ICA, måndag fortsatte stormen och jag jobbade. De e nu som jag verkligen kan njuta av att bo i stan!! Tänk när jag bodde hemma och hade två kilometer till bussen som jag var tvungen att ta mig till i ALLA väder. Nu har jag bussen utanför dörren om jag inte går ner på stan!! Vilken lyx de e!!!

Nu e jag ledig i två dagar så imorgon ska jag till bror min och hälsa på! Blev ju aldrig att vi firade hans 30-års dag eftersom hans son bestämde sig för att komma till världen just den dagen!! Så syrran och jag ska dit och ge honom hans present som vi köp tillsammans!! Sen på torsdag ska jag och Carro simma och käka lunch!! Sen ska jag jobba fram till nästa helg eftersom jag nu igen har tagit på mig extra jobb!! E lite för snabb att säga ja när jag blir tillfrågad!! Men jag får väl tänka på pengarna när jag börjar känna mig slut körd!!!

Så, ska försöka att inte dröja lika länge igen innan jag skriver nästa gång!!!

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst e d skönt att bo i stan! Jag e lite avis på dig nu i juletider för det är då det är sååå kul o jobba i butik! :) Kramar

2008-11-26 @ 10:42:35
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0