Nu e de jul här i vårt hus.....

Så nu e julgranen framme, pyntad och klar!! Äntligen lite julkänsla här hemma!! Spelade till och med Absolut Christmas medans jag klädde granen och åt farmors lussekatter!! : ) Allt för att få rätt stämning! Sen har jag fixar lite med mina julkort som jag gör alldeles själv. De blir så bra, vänta bara så ska ni se!! Fick faktiskt mitt första julkort i dag! Tack Johanna, de var jätte fint!!

Nä nu e de bara att krypa till kojs och försöka få lite vila eftersom de ska jobbas hela helgen och i morgon ska jag i väg på 30 års fest och på söndag kväll ska jag hem och fira pappa som fyllde i går!!! Grattis pappa i efterskott!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0