Julen 08

Så kom den och nu e den över för denna gång! Saknar den där känslan man hade runt jul när man var liten. Förväntningarna. Men de var rätt mysigt i alla fall. Som man kanske kan förstå så var medelpunkten detta år Ludde. Inte ens två månader gammal så fick han flest julklappar av oss alla, men de e ju helt rätt också!! 

Faster Emma med brorsonen, båda mätta och lite trötta!!



Farmors tur att njuta av barnbarnet!!


Systeryster hade gjort julgodis, hur mycket som helst!!!



Denna julkula fick jag i julklapp. Så otroligt fin med Uppsala målad på den.
 
Till och med Pelle Svanslös och Maja Gräddnos är med!!



JULDAGEN

= utgång!!!
Jessica, Jennie och Johanna F kom till mig och åt. Potatisgratäng, kycklingfiléer med ädelost och sallad, ingen julmat här inte!! Vin och Mamma Mia sing-along, härlig kombination!!!






Sen fick vi julklappar av Jessica så vi inte skulle glömma bort henne (som om de vore möjligt!!) nu när hon försvinner till andra sidan jordklotet!!



Min klapp var en glasburk med kort på oss på, fylld med godis och en "flyttfågel"!! Hon e ju för söt min Jayjay!!


Sen bar de iväg till Flustret där vi hade förköps biljetter. Lite folk när vi kom men sen fylldes de på ordentligt!!

Tack tjejer för en toppen kväll!!!



Kröp i säng vid 3-tiden efter en köttbulls-rödbetsallads macka. Väckarklockan ringde kl 7.00!!!!!!!
Fyra timmars sömn och sen jobba nio timmar på de!! Gick bra till en början men på lunchen gjorde jag misstaget att sätta mig i soffan!! Hjälp, har ALDRIG varit så trött i hela mitt liv! Men de var de värt!

Så nu e de bara nyår kvar innan vardagen är tillbaka!!!



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Thess

va mysigt ni hade det!

2008-12-28 @ 19:02:12
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder, mysigt!

2008-12-29 @ 11:21:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jayjay

Du e ju för söt!!! Men ja älskar ju dej o kommer aldrig nånsin glömma dej heller min lilla sockerpärla :) Undrar dock va ja gör på korten, men d e ju alla tiders, sånt man bör undra efter en helkväll me girlsen o massa rosé o fanta ;)

Julkulan = fantastisk! Brorsonen likaså.. pusspåre

2008-12-29 @ 12:23:02
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0