Det tog ett år...

...men nu har jag äntligen köpt garderoben! Snart så har jag sovrummet precis som jag vill ha det!! Då har jag bara nytt matbord och stolar (vet exakt vad jag ska ha) , soffbord och bokhylla kvar att köpa! Sen så ska jag försöka sy klart överdraget till soffan någon gång också. Tänk den dagen jag kan gå runt här hemma och allt e precis som jag vill ha det! Har säkert kommit på något nytt jag vill ändra på tills dess!!
Nä nu blir det snart sängen för jobbar sent två dagar i rad nu. Vi har ju öppet en timme längre nu, veckan innan jul!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får komma ngn dag o kika hur d blev :) Kram

2008-12-19 @ 22:02:16
Postat av: Jayjay

ohhh så spännande.. Ja får la se på juldan? :) I miss u.. appropå ditt övre inlägg så tror ja att du förlorat anledningen till o vilja stiga upp, alltså mig ;) Nu haru ju inte förlorat mig, bara till en annan stad.. men d e min vilda gissning ;) Love u! Puss

2008-12-20 @ 13:06:06
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0