Det skär i hjärtat!!

Har just tittat på "Världens minsta barn", dokumentär på femman. Hur fruktansvärt hemska barn kan vara mot varandra!! Inte nog med att de vet om att de är mycket kortare än sina jämn åriga utan ska också behöva utstå hur okända barn ställer sig över dom och säger "Jag är längre än dig". Och vuxna människor då?!! De är nästan ännu värre, pekar och talar som om dessa barn inte skulle förstå dom!!!
När Taylor, en 14 årig tjej, gick på en skoldans alldeles uppklädd och fin men sen när hon berättade om kvällen så hade hon inte haft något roligt för alla hennes vänner pratade med varandra men hon hörde inget eftersom hon är så kort!!! Åhhh de skar i hjärtat när hon satt där med sorgsna ögon och tittade in i kameran!!!

Tänkte på de när jag bar på Ludde igår (var hemma i Funbo och firade pappa) hoppas bara att jag någon dag har samma tur och kan få bära runt på en lika underbar son/dotter!!!! En dag....

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer få bära på en son/dotter ngn dag, jag hoppas jag oxå får det. Skulle vara kul o göra det ihop :) Kramar

2008-12-16 @ 18:29:25
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jayjay

Du ja såg oxå d, men vettu, dom va ju söta som ragga på varann.. d e d ja vill minnas från det avsnittet!! D lyckliga, tänk på d :D



O vet du johanna, när dagen ska komma, kommeren!! I just know it..

2008-12-20 @ 13:08:16
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Jayjay

Du ja såg oxå d, men vettu, dom va ju söta som ragga på varann.. d e d ja vill minnas från det avsnittet!! D lyckliga, tänk på d :D



O vet du johanna, när dagen ska komma, kommeren!! I just know it..

2008-12-20 @ 13:08:59
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0