Det fjärde ljuset är tänt!

Hmmm. Började skriva, tog bort, började skriva igen och tog bort igen. Får inte ur mig något vettigt idag!!

Igår så blev de utgång fast jag hade sagt nej. Men det blev en riktigt lyckad kväll!! Antagligen för att jag inte hade några förväntningar! Har insett att de inte är någon idé att ha några när man går ut i Uppsala! Samma folk, samma ställen.
Jo förresten, jag har förväntningar inför juldagen när jag ska få träffa och gå ut med min Jayjay!!! Va längesen sist!! Värsta e bara att jag börjar jobba kl 8:00 på annandagen!! : (

Skrev och tog bort!!

Jo just de, igår var pappa här och hjälpte mig att bygga ihop min nya garderob! Åhh, de blir så bra. Ska bara sätta upp min stora tavla ovanför sängen så är sovrummet klart!! Det blir precis som jag hade tänkt mig!!  

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jayjay

Ja lääängtar ja me!! Jobbigt du börjar så tidigt, men lite bakfylla o en seg arbetsdag e d la vört ;)

Miss u honey, snart ses vi, cant wait!!! Pusspusspuss

Ps. förresten kommer bli grymt i ditt rum! O den fiiina tavlan, längtar efter att få se d me :D

2008-12-21 @ 15:06:55
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Som sagt snart måste jag komma o kika. Kram kram

2008-12-22 @ 21:13:02
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jayjay

Hallådär köp blåbär! Nu fåru väl ta o skärpa dej me uppdateringen JT! Kan iof sig förstå om du e slut efter jul och jobbar mkt. men bara en liten rad o jag blir glad ;) pusspuss påre ses strax på Åhléns. Puss igen :D

2008-12-27 @ 08:50:07
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Går inte att kommentera ditt senaste inlägg. Men jag läser ju bloggen. Kram

2008-12-28 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0